Informační blog o aktuálním dění ve filatelii... poštovní známky, dopisnice, příležitostná poštovní razítka, filatelistické výstavy a veletrhy, a to nejen z Česka ...včetně odkazů na jednotlivé poštovní správy, národní filatelistické organizace a poštovní muzea.

2018/04/11

ČESKO - Nové poštovní známky (CZ 0977) "Prezident České republiky Miloš Zeman"

Ve středu 18. dubna 2018 bude vydána poštovní výplatní známka s portrétem "staronového" prezidenta České republiky pana Miloše Zemana. Její nominální hodnota je "A" (v den vydání ekvivalent 19,00 CZK, tedy tarifu za standardní dopis do hmotnosti 50 gramů zasílaný v tuzemsku).

CZ 0977

Poštovní výplatní známka (s katalogovým označením: 0977) je tištěna rotačním ocelotiskem kombinovaným hlubotiskem, přepážkové listy obsahují sto kusů poštovních známek. U spodního levého okraje známky je uveden autor rytiny - pan Miloš Ondráček, a rok vydání emise "2018". Další poštovní materiály (např. obálky prvního dne vydání - FDC) nebudou vydány.

CZ 0761

Známka je téměř totožná s výplatní známkou (katalogové označení 0761) vydanou 24. dubna 2013, krátce po začátku prvního volebního období našeho prezidenta. Jediné, co obě známky odlišuje, je barevný odstín a letopočet vydání za jménem rytce.

1 komentář:

  1. Tahle známka byla ze všech známek ta nejošklivější tedy. Nejen, že perokresba pana Zemana je děsivá, ale i ty bravy. No...nic moc. Ale všimla jsem si, že máte eshop. Možná by stálo za to udělat nějakou SEO optimalizaci, aby byl lepší odbyt. Já jsem na svém webu do toho trochu investovala a jsem ráda, že jsem to udělala. Doporučuji.

    OdpovědětVymazat