Již zítra - ve čtvrtek 1. března 2012 - se otevřou pomyslné brány a v německém Mnichově bude zahájen již 15. mezinárodní veletrh poštovních známek.
O připravovaných razítkách používaných u příležitostné poštovní přepážky Deutsche Post jsme psali již včera, nyní se zaměříme na připravované obálky. Čím razit tedy již víme od včerejšího dne, nyní představme co razit (respektive orážet).
Na příležitostné celině s natištěnou známkou hodnoty 0,55 EUR je motiv zámku Nymphenburg. Celina je určena zejména k orážení příležitostným razítkem se stejným obrazovým motivem jako natištěná známka.
Dále je připraveno několik obálek, které je možno velmi dobře kombinovat s právě vydanými známkami, případně s používanými razítky.
První z nich je s pohledem na galerii starých mistrů, zde bude jednoznačně vítězit razítko s motivem Sixtinské madony.
Druhá s přírodním - zahradním - motivem je jako stvořená pro výše vyobrazené razítko s pohledem na parkovou úpravu krajiny.
Třetí jednoznačně s příležitostným razítkem "Pumuckl", s jinou kombinací by to rozhodně nebylo ono.
Zbývající dvě obálky - čtvrtá a pátá - jsou určeny pro nově vydávané emise známek - "Gerhard Merkator" a "Trauer".
Tolik k vydávaným poštovním celinám a obálkám s příležitostnými motivy připravenými k letošnímu - již patnáctému - ročníku veletrhu.
Žádné komentáře:
Okomentovat